OnReTech DCS: Sinai

Simulador actual

Moderador: Junta A2

Responder
Silver_Dragon
Visitante
Mensajes: 1003
Registrado: 15 Ene 2015, 01:56

OnReTech DCS: Sinai

Mensaje por Silver_Dragon »

Nueva 3rd party llamada InReTech, está haciendo el mapa del Sinai, tendrá un tamaño de 1500x1000 km, de los que 700x700 serán de alto detalle. El mapa incluye la peninsula del Sinai, el este de egipto, el delta del nilo, el sur de israel incluyendo Gaza, el oeste del Jordan y el oeste de Arabia Saudi. Tendrá 40 Aerodromos, centrado en el 2000 y se irá completando por fases.
DCS: Sinai

Development Report

The total size of the DCS: Sinai map is 1500 x 1000 km, of which, 700x700 km will be in high-detail. The map includes the entire Sinai Peninsula, eastern Egypt and the Nile Delta, southern Israel including Gaza, western Jordan, and western Saudi Arabia. This area features a wide variety of landscapes like mountains, rivers, desert, agricultural areas, sea and bays that provide a variety of mission and campaign settings.

The map is being designed to represent the 2000s and up to the present. It is planned to recreate about 40 airfields, both military and civilian: Wadi al Jandali, Abu Suwayr, Faid Air Base, Nevatim Air Base, Ramon Airbase, and many more.

The map also contains many military bases and strategic seaports that allow for interesting strike missions. A large number of military facilities and bases will help realize various historical scenarios based on the Arab-Israeli wars, as well as fictional missions and campaigns.

Major cities include Cairo (including Cairo International Airport), Ismailia, Alexandria, Suez, Port Said, and others. About 100 unique objects and architectural monuments will be included. All objects and assets are divided into territories to present greater unique, regional characteristics. The coastline of the Suez Canal, the Gulf of Suez, and the Gulf of Aqaba will be created in detail.

The project will consist of three phases, and each phase will include airfields, unique objects, and unique scenes. The first phase will include the entire territory with major cities and 14 air bases in Israel and Egypt. The second phase will add 11 more airfields. The third phase and final phase will add 12-14 more Egyptian military airfields. The OnReTech team is making every effort to ensure that customers will receive the first two phases in early access, which will help to fully reflect the theater of operations of the Arab-Israeli conflicts.
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen

Avatar de Usuario
<A2>Japo32
Soldado A2
Soldado A2
Mensajes: 3913
Registrado: 09 Oct 2013, 00:52

Re: OnReTech DCS: Sinai

Mensaje por <A2>Japo32 »

Imagen
ImagenImagenImagenImagenImagen

Silver_Dragon
Visitante
Mensajes: 1003
Registrado: 15 Ene 2015, 01:56

Re: OnReTech DCS: Sinai

Mensaje por Silver_Dragon »

Mas imagenes de Sinai
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen
Imagen

Avatar de Usuario
<A2>DoctorMuerte
Soldado A2
Soldado A2
Mensajes: 2383
Registrado: 16 Sep 2014, 23:15

DCS: Sinai Map por OnReTech

Mensaje por <A2>DoctorMuerte »

Una pasada de mapa la verdad, va bastante bien de rendimiento para estar recién salido y detalles al milímetro :OK:
Imagen

click en la firma para acceder a mi canal de Twitch

https://www.youtube.com/user/DrMuerteHD

Avatar de Usuario
<A2>Japo32
Soldado A2
Soldado A2
Mensajes: 3913
Registrado: 09 Oct 2013, 00:52

Re: OnReTech DCS: Sinai

Mensaje por <A2>Japo32 »

pues a mi me ha dejado un poco frio...

Imagen
ImagenImagenImagenImagenImagen

Avatar de Usuario
<A2>Voodoo
Soldado A2
Soldado A2
Mensajes: 1295
Registrado: 27 Mar 2015, 23:07

Re: OnReTech DCS: Sinai

Mensaje por <A2>Voodoo »

<A2>Japo32 escribió: 09 Jun 2023, 18:12 pues a mi me ha dejado un poco frio...
Yo estoy de acuerdo, viendo la review no tiene (por ahora) mucho que ver con lo que nos han vendido en videos anteriores.
Falta integración de los elementos en tierra que parecen pegotes sin más. Los edificios demasiado repetitivos, se ven mogollón iguales demasiado juntos y falta mucha "parafernalia" que le da un aspecto mejorado. (farolas, puentes, semáforos, vehículos...) que desde altura no aportan nada, pero a baja cota si que ayudan o complican una toma o inserción en caliente, por ejemplo...
Espero y deseo que en actualizaciones posteriores solucionen alguna de estas cosillas, pero de momento está claro que estos de OnReTech no son ni de lejos, como Ugra Media....
Cuando entres en combate, recuerda que tu arma la fabricó el que presentó la oferta más barata.

Responder