STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

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Fillo
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por Fillo »

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IgnaKO
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por IgnaKO »

<A2>Mirwish escribió:De todas maneras, TODAS las naves serán conseguibles dentro del juego, con estas compras estáis financiando la compañía, tenedlo claro. Los que nos gastamos pasta es por apoyar a la compañía o por hype...
Esa era la duda que tenía yo siempre con este juego. No tenia muy claro si eso iba a ser posible. Supongo que serán muchas horas de juego para conseguir las tochas pero todo es ponerse.
Se sabe cuando habrá un "mercado" de naves ingame como en elite dangerous (por poner un simil)
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<A2>Jast107
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por <A2>Jast107 »

Bueno otro mas reclutado, ahora a pillar el ritmo a mi Mustang Alpha. y estar listo para 3.0 :OK:

Zyros
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por Zyros »

IgnaKO escribió: Se sabe cuando habrá un "mercado" de naves ingame como en elite dangerous (por poner un simil)
Creo haber oído que igual en la 3.1 ya se podían comprar naves con aUEC, y que por supuesto con cada nueva versión se resetearon empezando desde cero.

No sabemos si será fácil o no conseguir naves. Algunos dicen que una organización media en poco tiempo podría disponer de una Idris y otros dicen que costará bastante esfuerzo. Hasta que no salgan a la venta en las tiendas del juego para comprar con créditos del juego no nos haremos una idea.

Ya vuelvo a estar ON así que esta noche y como mañana es fiesta si estais alguno y os apetece nos echamos alguna misión en Star Citizen, si nos deja entrar que anoche me tiro un buen rato, me canse y lo deje.

Saludos

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<A2>Mirwish
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por <A2>Mirwish »

Nuevo update de la 3.0 a 3.0.0af PTU.677618

Key Game-play How Tos:

Afterburner: There is now a single afterburner with the ability to achieve higher top velocity under certain conditions, giving us AB SCM and AB Cruise with the only distinction being two different speeds. You can only enter AB Cruise if your flight path is a straight, forward line. Otherwise you’re limited to AB SCM, i.e. while maneuvering/strafing. Once in AB Cruise you can release the afterburner key and go into an AB idle mode to maintain your current speed. Throttle setting and y-axis strafe level allows incremental speeds, but you will decelerate if you change your vector. If you continue to hold AB and maneuver, you drop to AB SCM speed until you return to straight-line flight. AB Idle holds your current velocity as long as you’re not maneuvering and decoupled rotation is allowed while in AB idle.

Ship Start Up: Approach the entry point of your ship, then press and hold “F” to activate the interaction system. Select from the various inner thought prompts using the cursor or mouse wheel to move between them. Once inside your ship, again press and hold “F” and select the “Flight Ready” prompt to run through complete ship start up. Alternatively, you can press the “F5” key for quick start up.

Landing: Landing now takes place through an Air Traffic Control (ATC) system. When close to a landing location, request a landing by navigating to your “Comms” menu on the MobiGlas (note: this is incorrectly displayed as a ship icon) and pushing the hail button (wifi symbol). Wait a moment, and ATC should assign you a landing location. Note, you may need to request take off to leave Levski (trigger opening of bay doors).

Quantum Travel: To quantum travel to a destination, open your MobiGlas (F1) and select the StarMap App (diamond shaped symbol). From there, use the mouse to select a destination. Whether or not an object can be selected for QT is determined by gravitational values (The larger the object the further away you can detect it, large objects with small objects in orbit drown out their detection capabilities at long ranges). Meaning you will not be able to travel from point A to B at all times, but instead may need to move into orbit of a larger body to detect destinations also in orbit. For example, to get to a station orbiting a moon that orbits a planet, the route is Planet>Moon>Station. Once you have a destination selected you can “set destination” on your MobiGlas to bring up a quantum travel target. As before, align with the QT target and press “B” to travel.

Major Known Issues:
Ships currently only have one functioning MFD.
There are frequent and pervasive CPU spikes associated with ships using a physics grid.
Both Constellations and the Cutlass currently can’t be made flight ready.
First implementation of persistence bed spawning will have numerous bugs and issues.
Items and ships placed in hangars are not persisting between sessions.

Focus Feature Updates

Universe
Removed trash from in front of Levski market and swapped out Dumper’s clerk for one with stable hair.

UI
Updated cursors for interactions on various ships
Added audio for inner thought prompts.

Ships and Vehicles
Pressing “F6” now completely powers down your ship.
Balance pass on item 2.0 components, notably shields.

Bug Fixes
Fixed permanently open doors at Garrity Defense.
Fixed atmosphere issues in the command module of the Caterpillar.
The automated turrets should now properly function.
Entering the pilot seat of the Mustang Gamma/Omega should no longer teleport the player underneath the ship.
Fixed an atmosphere gap in the Cutlass where the cargo hold met the cockpit area.
Fixed an issue in the Starfarer where when a second player sits in a seat all MFDs turn off until power is cycled.
Quantum travel entry sounds should now play for the Gladius.
Updated texture streaming to fix some issues with moon surfaces.
Refactored how impact damage is calculated to fix high damage for low speed player impacts.
Set escort missions to spawn Constellation Aquilas and changed navpoint markers.
Fixed objective update spam and re-ordered missing crew list to be more logical.
Fixed missing audio from journals during the PI wanted mission.

Technical
Minor crash fixes.
Fixed the Arena Commander multiplayer mode entry crash.

Non-Focus Feature Updates

Cargo
Carryable commodity crates dropped from a destroyed vehicle will now appear in persistent data when placed inside of another vehicle.
Bug Fixes
Exiting the pilot seat of the 85x while landed should no longer trap the player inside the ship geometry.
Players should now be properly receiving score for damage in Arena Commander swarm modes.
Fixed various VFX and trigger issues with exploding objects in Star Marine.

Known Issues:
Content missing key elements:
User Interface
Insurance and Persistence
Internal Ship Docking
Comm System

Bugs, issues, and work arounds (W/A):
Items and ships placed in hangars are not persisting between sessions.
Vehicle customizer app on wrong MobiGlas button and not yet functioning.
Repaired wings don’t always restore weapons.
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<A2>Mirwish
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por <A2>Mirwish »

Update de 400 megas!!!
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Fernandoc4d
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por Fernandoc4d »


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Fillo
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por Fillo »

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Fernandoc4d
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por Fernandoc4d »


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<A2>lucifer
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Re: STAR CITIZEN [Hilo Oficial]

Mensaje por <A2>lucifer »

Zyros escribió:
IgnaKO escribió: Se sabe cuando habrá un "mercado" de naves ingame como en elite dangerous (por poner un simil)
Creo haber oído que igual en la 3.1 ya se podían comprar naves con aUEC, y que por supuesto con cada nueva versión se resetearon empezando desde cero.

No sabemos si será fácil o no conseguir naves. Algunos dicen que una organización media en poco tiempo podría disponer de una Idris y otros dicen que costará bastante esfuerzo. Hasta que no salgan a la venta en las tiendas del juego para comprar con créditos del juego no nos haremos una idea.

Ya vuelvo a estar ON así que esta noche y como mañana es fiesta si estais alguno y os apetece nos echamos alguna misión en Star Citizen, si nos deja entrar que anoche me tiro un buen rato, me canse y lo deje.

Saludos
que nos abran la 3.0 ya!!!
LUCIFER IS KING PRAY SATAN!!!!

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